Thursday 21 February 2013

so many

oraitt.. im back. eh ! chop ! before that.. hye and Assalamualaikum... okay.. hari ni aku nak bercerita macam macam cerita.. oleh kerana bermacam macam.. aku akan campur kan semua adunan ini dalam satu mangkuk okay.. boleh kan ? boleh je lah.. tk payah banyak soal.. suka hati aku lah.. aku yang taip bukannya korang.. korang just baca je kay. tak susah pung.. senang je.. okay sorry kalau terkasar sikit.. tk de niat chop ! hee.. :D  





oraitt .. first thing yang aku nak bagitahu ialah about our jersi. kteorang dah decide .. and the result ialah kteorang tukar nme and number pada jersi tu.. nama : F I .. number : 95 .. F is for me.. I is for him.. understand right ? thats good...okay.. aku just nak maklumkan je.. takut nanti korang kata aku tipu lah apa lah. so aku inform awal awal kay.. sorry.. 






okay next is about...kebosanan aku pada petang tadi.. hahaha.. seriously aku sangat sangat sangat lah bosan petang tadi.. soo.. oleh kerana bosan tahap maximum.. aku tk de lah mengsia siakan masa yang ada tu.. aku gunakan lah untuk meng 'edit' gambar. ha ! amacam berbaloi tk masa aku tu.. memang berbaloii... hahaha... okay so.. gambar apa yang aku edit ialah gambar aku lah. tk kan lah nak edit gambar beruk. nanti handsome beruk tu.. korang jugak yang jeles nanti.. hahaha. okay joke.. so gmbar apa yang aku edit.. look down okay.. jeng jeng jeng !!













okay. korang tengok lah sendiri betapa bosan nya aku petang tdi. hee .. eh ! ada lagi lah.. ni SPECIAL punya gambar.. wajib tengok okay.. hahaha..








okay so macam mana ? sweet kan ? kan kan kan... hahaha.. okay lah.. ini mungkin 1 hadiah dari aku untuk dia.. walaupun aku tahu ianya tk seberapa jika nak dibandingkan dengan apa yang dah dia kasi dekat aku.. huhu... im sorry dear.. hanya ini yang I mampu bagi.. hope you like it.. hee :D  okay lah.. enough for now.. aku agak penat menaip nih.. sorry lah kalau cerita kali ni kurang menarik.. sorry jugak kalau aku ada terkasar bahasa tadi.. tk de niat kay.  i love you alls ! take care ! bye ! see you next time ! mmuuaahh !!








written by Miss Almond :)



















No comments:

Post a Comment