Thursday 14 February 2013

AINSYAD

hye everyone ! im back ! tadaaa !!! aku kembali untuk menyemakkan lagi blog ni.. hahahaha ..eh ! bukan semak macam cikgu semak buku anak muridnya.. ni menyemak maksud lain.. paham tk nih ? kalau tk paham ,. macam biasa lah.. tanya pakcek google anda itu... hahaha...ya.. macam biasa lah kan.. macam tk kenal je aku ni macam mana .. haha.. well ~ owner kan tk de.. g hostel.. stay in hostel mana dia tahu apa yang aku dah buat pada blog dia nih.. shhhhh... korang semua simpan rhsia ni tau.. ingat ! RAHSIA.... hahaha... okay fine. aku dah merepek.. peace ! :D



oraitt everyone ! semua tengok atas.. look at the tittle.. paham tk apa tu.. ha ! meh nak tolong ejakan.. tapi korg kena follow aku tau sebut this word.. okay.. 1, 2, 3... A I N S Y A D ... AINSYAD ! yey ! pandai anak anak murid cikgu ni.. hahaha.. okay lah.. korg mesti heran kan.. nama sapa lah yang bertakhta dekat atas tu.. over gila kan.. huh ! eh ! relaks lah. jangan serang macam tu.. tk baik untuk kesihatan tau..




begini ceritanya.. nama itu adalah hasil gabungan nama aku dan this owner... AIN is me.. SYAD adalah this owner... okay. dah paham kan? apa ? tk paham.. okay korang mesti pelik an kenapa AIN ? ya. memang korang kenal aku dengan nama FAFA.. tapi nama ni lagi special tau.. hanya orang orang tertentu je yang boleh panggil.. iaitu my family dan dia. hee.. dah paham ? okay good !




oraitt.. nama ini adalah hasil ciptaan aku sendiri.. *blingbling muka bajet sikit... hahaha.. okay.. tapi memang aku yang reka.. nak tahu sebab apa.. ini adalah kerana.. dia nak hadiahkan aku jersi.. double wow !  jersi weyh ! kau ada ? huh,,, then dia tanya lah aku nak nama apa.. ak pun pikir punya pikir.. akhirnya ilham datang.. nama itu pun tercipta dalam otak aku yang bernas ni.. bernas kan ?? kan kan kan ,,.,, hahaha .






akhirnya.. dia pun bersetuju dengan cadangan aku itu.. okay ! jersi itu akan diorder .. tunggu je jersi tu sampai depan rumah.. hee,,, ha ! jersi itu warna hijau yang hightlight uh.. pergghh !! sebatu boleh nampak kot.. hahaha.. well~ memang nak bagi org nampak pun.. hahaha.. lagi 1 , lupa nak bagitahu.. jersi tu just not for me okay.. untuk dia juga.. kira nya kami pakai jersi COUPLE gitu.. wah!  sweet kan ? kan kan kan... jangan nak jelly jelly ye you alls .. nak g lah buat sendiri,, hee.. :D





okay lah. sampai di sini saja lah ye.. aku nih rajin sangat tulis dekat blog ni. tk tahu lah kenapa.. padahal blog sendiri ada tk nak pula tulis.. ayoyoyooo... sabar je lah ye.kalau lah korg dapat awek yang macam aku.. korang banyak banyak kan bawa bersabar ye.. hehe.. to owner .. sorry ye..  insyaAllah lepas ni tk buat dah.. tapi tk janji lah . hahaha.. okay okay.. hope you all like it okay ! bye ! see you next time.. muuahh !!





AINSYAD <3

 written by miss almond..












No comments:

Post a Comment