Thursday 17 January 2013

GOODBYE



hye,,ingat kte lagi tk ? hehe.. saja nak menyibuk sikit dekat this blog..well~ dah tengah rajin kan,. apa salahnya.. owner pun tk halang aku. korang jangan suka suka nak halang aku. tk de hak pun okay ! enough ! aku dah merepek . sorry la ye.. ter EMO sikit.. haha



okay well~ seperti tajuk kita di atas itu. ingin aku tegaskan sekali lagi.. tajuk itu sangat menyedihkan.. ulangan .. sangat menyedihkan,, nak ulang lagi ke. okay tk nak. bagus.. haha.. kalian  faham tk title tu.. kalau tk faham g lah buka kamus. tk pun teknologi kan dah maju,, search je dekat pakcek google tu.. beliau sedia membantu orang seperti anda.. haha



baiklah.. aku nak ucapkan selamat tinggal or goodbye kepada this owner,my lover. setelah 2 minggu di rumah menyihatkan diri setelah dioperate.. alhamdulillah.. everything okay. dia dah sihat dah. dah boleh lari dah pun. haha.. so macam biasa lah. sudah tiba masanya dia meninggalkan aku dan rumahnya untuk kembali ke asrama..



for owner , thank you so much for everything.. thanks sebab dah memenuhi masa yang ada melayan karenah I ni. I mintak maaf sangat sangat if I dah menyusahkan U , merisaukan U , buat U sakit hati.. and so on.. Im so sorry okay.. I happy sangat sangat dengan kehadiran U sayang,, I sendiri tk tahu macam mana nak balas budi baik U pada I..  I hope our relationship akan kekal sampai hujung nyawa dengan ikatan yang sah. I LOVE YOU SO MUCH !


apa apa pun.. ALL THE BEST for your archery tournament. hope sukses !:D I always sokong you dari belakang okay.. kalau dari depan tk boleh. ti tk pasal you shot arrow dekat I.. haha. hmm okay lah..enough for now.. 



SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH.. belajar rajin rajin ye.. jangan asyik ingat I je..haha... I always Okay if you okay.. :D take care..



p/s : SELAMAT TINGGAL SAYANGKU .. :)




MISS ALMOND :D

No comments:

Post a Comment